توزیع اقلام فرهنگی ـ دینی بین کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 1371326
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

توزیع اقلام فرهنگی ـ دینی بین کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع اقلام فرهنگی ـ دینی همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون‌های فرهنگی مساجد استان خبر داد.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت:  با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بزرگداشت دهه فجر از محل اعتبارات استانی مبلغ 647 میلیون ریال اقلام فرهنگی - دینی خریداری کرده و به کانون‌های فرهنگی مساجد اهدا شد.
وی اظهار کرد: این اقلام اهدایی به کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان که واجد‌الشرایط بوده و در سال‌های گذشته اقلام زیرساختی از مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده‌اند، اهدا می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اقلام خریداری شده براساس نمودار فعالیتی که از کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد داریم و هم‌چنین براساس برنامه زمان‌بندی شده بین این کانون‌ها توزیع می‌شوند.
کمالوندی خاطرنشان کرد: البته هر کانون فرهنگی - هنری برای تحویل اقلام شرایطی باید داشته باشد که فعالیت در یک ساله اخیر، دریافت نکردن هیچ گونه اقلامی در 3 ساله اخیر و فعالیت چشم‌گیر در عرصه فرهنگ استان از جمله این شرایط هستند.
وی تصریح کرد: از نیمه شعبان سال 90 که بنا داشتیم از محل اعتبارات ملی و استانی اقلام و تجهیزاتی را بین کانون‌های مساجد توزیع کنیم تا امروز، حدود 8 میلیارد ریال وسایل مورد نیاز این کانون‌ها را خریداری و در اختیار آنان قرار گرفت.

captcha