۴۹ دانش‎آموز ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌ برتر مسابقات قرآن شدند
کد خبر: 1429032
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
در مرحله استانی؛

۴۹ دانش‎آموز ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌ برتر مسابقات قرآن شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی ۴۹ دانش‌آموز ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند که از بین آن‌ها ۱۸ نفر به مرحله کشوری این مسابقات قرآنی راه یافتند.

حسین فرهمند، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‎آباد از فعالیت 16 مدرسه قرآن و فوق‌برنامه‌ای در ناحیه یک آموزش و پرورش خرم‌آباد خبر داد و افزود: علاوه‌ بر این مدارس قرآن‌، مرکز قرآنی شهیده لعبت نادی نیز در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در این ناحیه فعالیت دارد.
وی با اشاره به فعالیت چهار مدرسه تخصصی قرآن در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، اضافه کرد: با فعالیت این مدارس قرآن‌، دانش‌آموزان ناحیه یک خرم‌آباد موفق شدند در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی طی سال‌ جاری رتبه‌های برتر را کسب کنند.
فرهمند ادامه داد: در این مسابقات قرآنی 49 دانش‌آموز ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم مرحله استانی شدند که از بین آن‌ها 18 نفر به مرحله کشوری این مسابقات قرآنی راه یافتند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان طی مرداد امسال برگزار می‌شود.

captcha