فراخوان عضویت در طرح «امین» اعلام شد
کد خبر: 2646899
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

فراخوان عضویت در طرح «امین» اعلام شد

گروه دانشگاه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برای عضویت در دوره هفتم طرح امین (امانت بین کتابخانه‌ها) فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برای عضویت در دوره هفتم طرح امین (امانت بین کتابخانه‌ها) فراخوان داد. عضویت در دوره هفتم طرح امین که به مدت سه سال انجام می‌شود، از بهمن ماه 1393 آغاز خواهد شد و همه کتابخانه‎های دانشگاهی، پژوهشی و تخصصی سراسر کشور را پوشش می‌دهد.
طرح امین (امانت بین کتابخانه‌ها) از سال 1379 در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به‌عنوان یکی از طرح‌های اشتراک منابع برای دسترسی غیر مستقیم به منابع کتابخانه‌ها به اجرا درآمده است.
این طرح توافقی رسمی بین تعدادی کتابخانه است که بر اساس آن، هر کتابخانه‌ می‌تواند مدارک مورد نیاز کاربران خود را که هنگام در‌خواست در مجموعه‌اش موجود نیستند، از مجموعه دیگر کتابخانه‌ها تأمین کند.
علاقه‌مندان به عضویت در طرح امین می‌‌توانند به پایگاه وب پژوهشگاه به نشانی http://irandoc.ac.ir/amin/amin.html مراجعه کرده و با تکمیل فرم عضویت و ارسال مستندهای لازم برای عضویت کتابخانه مورد نظر تا تاریخ 20 دی ماه 93 اقدام کنند.

captcha