حضور 8 شکوفه قرآنی زنجان در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها
کد خبر: 3350184
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

حضور 8 شکوفه قرآنی زنجان در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی:معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از حضور 8 شکوفه قرآنی زنجان در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران از پنجم تا هفتم شهریوماه در تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به حضور 8 شکوفه قرآنی زنجان در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها، اظهار کرد:محمدمهدی مولایی در رشته قرائت،مهدی کریمی در رشته ترتیل،محمد کریمی دررشته حفظ کل و حسن خلیلی در رشته  حفظ 20 جزء قرآن‌کریم موفق به راهیابی در این دوره از مسابقات شدند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش دختران،ثمین محبی‌نژاد در رشته قرائت،سمانه جعفری در رشته ترتیل،فاطمه ترابی در رشته حفظ کل و هانیه نوری در رشته 20 جزء قرآن‌کریم توانستند به سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم شکوفه‌های راه پیدا کنند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها در سه مرحله شهرستانی،استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:مرحله شهرستانی واستانی طی نیمه دوم سال گذشته در میان جامعه هدف برگزار شد .
حجت‌الاسلام خدابنده‌لو در پایان یادآور شد: سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها در رشته‌های قرائت،ترتیل، حفظ کل و 20 جزء قرآن‌کریم در دو بخش دختران و پسران از پنجم تا هفتم شهریوماه در تهران برگزار می‌شود.

captcha