تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی در شهرستان‌های اصفهان
کد خبر: 3494997
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی در شهرستان‌های اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: استان اصفهان به منظور رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، مجمع مؤسسات را در برخی از شهرها تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، برخوار و دولت‌آباد، مجمع مؤسسات قرآنی شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد.
در این جلسه که مدیران مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهرستان آران و بیدگل و مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی حضور داشتند، خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، اهداف تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها را توضیح داده و هم‌افزائی و هم‌دلی و انتقال تجارب را از مأموریت‌های این مجمع شمرد.

در ادامه مدیران مؤسسات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و سپس مسئولان و کارشناسان ادارات تبلیغات و ارشاد اسلامی گزارشی از فعالیت‌های قرآنی شهرستان ارائه کردند.

در پایان با انجام فرآیند رأی‌گیری، حجت‌الاسلام و‌المسلمین جلالی، مدیرعامل مؤسسه ثقلین به‌عنوان نماینده مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان آران و بیدگل جهت ارتباط با اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان انتخاب شد.

تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی شهرستان نطنز

در ادامه تشکیل مجمع مؤسسات قرآنی شهرستان‌های مختلف، نخستین جلسه مجمع مؤسسات قرآنی شهرستان نطنز در محل امامزاده آقاعلی عباس برگزار شد.

در این جلسه که مدیران مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهرستان نظنز به همراه امام جمعه بادرود و رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی شرکت داشتند، خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، تشکیل این مجمع در شرایط کنونی، که حساسیت خاصی درخصوص ساماندهی وضعیت قرآنی کشور دارد، مهم برشمرد.

 

در ادامه مدیران مؤسسات نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.  همچنین رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه برنامه‌های خود را توضیح دادند.

در پایان با انجام فرآیند رأی‌گیری، ابراهیم غلامیان مدیرعامل مؤسسه مکتب القرآن بادرود بعنوان نماینده مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان نطنز جهت ارتباط با اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان انتخاب شد.
captcha