رضا رسولی «زیارت آفتاب» را ترسیم کرد
کد خبر: 3610711
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

رضا رسولی «زیارت آفتاب» را ترسیم کرد

گروه ادب: نویسنده «هنر برای حقیقت» از نگارش کتاب «زیارت آفتاب» یاد و عنوان کرد: این اثر مستند داستانی درباره تشرف به محضر حضرت بقیةالله الاعظم(عج) است.

رضا رسولی، معاون اسبق سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از نگارش کتاب «زیارت آفتاب» یاد کرد و گفت: این اثر در حوزه ادبیات آئینی نوشته شده است که از جمله مجموعه داستان به شمار می‌آید.

این نویسنده با بیان این مطلب افزود: این کتاب بازآفرینی مستند داستانی با موضوع تشرف به محضر حضرت ولی عصر(عج) است. همچنین کتاب دیگری دیگری با عنوان زندگی‌نامه شهید هادی طباطبایی را منتشر کرده‌ام که آن اثر نیز رویکرد آئینی دارد.

رسولی با اشاره به دیگر آثاری که در حوزه ادبیات به نگارش درآورده است، اظهار کرد: در برخی از آثارم تلاش کرده‌ام که شخصیت‌پردازی‌ها را از منظر خانواده و نیز آسیب‌زدایی از مسائل سیاسی در جامعه انجام دهم.

وی گفت: در نگارش کتاب همیشه سعی داشته‌ام که با نگاه به زیرساخت‌ها، تحولات را بررسی و بیان کنم و نیز نگاهی تازه به موضوع خانواده، همسر،‌ نیازها و مراودات خانوادگی داشته باشم و از این زاویه به نگارش اثر داستانی بپردازم.

captcha