گردهمایی عاشورائیان هم‌زمان با تاسوعا و عاشورا در لرستان
کد خبر: 3646642
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

گردهمایی عاشورائیان هم‌زمان با تاسوعا و عاشورا در لرستان

گروه اجتماعی: معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعای حسینی و روز عاشورا در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، سه‌شنبه، چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعای حسینی و روز عاشورا در استان لرستان خبر داد و گفت: گردهمایی بزرگ عاشورائیان روز تاسوعای حسینی در مصلی الغدیر خرم‌آباد و اماکن مذهبی و روز عاشورا در جایگاه ولایت برگزار می‌شود.
وی افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از فرهنگیان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در بین هیئات مذهبی حضور پیدا می‌کنند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: قبل از ایام محرم 12 کارگاه توجیهی برای هیئات مذهبی و کانون مداحان و 12 کارگاه آموزشی تحت عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» در استان برگزار شده است.
وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های توجیهی به جهت ارتقا سطح آگاهی هر چه بیشتر مداحان و روحانیون و بهره‌برداری هر‌چه بیشتر مردم از محرم و عزاداری در این ایام است. در این ایام ارزیابی مداحان و هیئات مذهبی انجام می‌شود و به‌دنبال رفع نواقص و تقویت نقاط قوت هستیم.
captcha