اعلام فراخوان ملی «هشت آبان» در اماکن فرهنگی و آموزشی
کد خبر: 3653253
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
باجلان خبر داد:

اعلام فراخوان ملی «هشت آبان» در اماکن فرهنگی و آموزشی

گروه جامعه: مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی کشور گفت: اولین فراخوان ملی بسیج دانش‌آموزی با موضوع هشت آبان در مدارس شاخص کشور، مساجد و دانشگاه‌ها منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانش‌آموزی، محمد باجلان، مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی کشور، از انتشار فراخوان هشت آبان، برای اولین بار با هدف تبیین اهداف بسیج دانش آموزی کشور و همچنین گرامیداشت و معرفی این مناسبت به مردم، مسئولان و دانش‌آموزان خبر داد.

وی به استقبال خوب دانش‌آموزان انقلابی و نخبگان دانشجو و فعالان فرهنگی از سراسر کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون ده‌ها ایده و طرح نو از طریق کانال‌های ارتباطی اعلام شده به دبیرخانه فراخوان ارسال شده است.
باجلان با بیان اینکه ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان هشت آبان، تا پایان مهرماه سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌‌توانند ایده‌های خود در ارتباط با بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی را در قالب فایل Word از طریق کانال رسمی فراخوان هشت آبان به نشانی https://t.me/hashteaban و یا پست الکترونیکی hashteaban@chmail.ir ارسال و در این فراخوان ملی شرکت کنند.

وی جوهره این مناسبت را استکبارستیزی و از مصادیق آن را شعار «مرگ بر آمریکا» برشمرد و ادامه داد: دشمنان اسلام بدانند که کشور ما دانش آموزانی انقلابی همچون شهید فهمیده‌ها را دارد و این دانش‌آموزان تا پایان ادامه دهنده راه شهدا هستند و این راه مقدس را تا ظهور منجی حق، حضرت بقیه‌الله العظم(عج) ادامه می‌دهند.

اعلام فراخوان ملی «هشت آبان» در اماکن فرهنگی و آموزشی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰
0
0
اعلام فراخوان موجب آشنایی عموم مردم با بسیج دانش آموزی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱
0
0
برپای فراخوان‌ها توسعه پیدا کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۲
0
0
اعلام فراخوان موجب آشنایی علاقمندان با موضوع مطرح شده است
captcha