انتشار کتاب «چالش‌ها و تجارب برتر» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین
کد خبر: 3672596
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

انتشار کتاب «چالش‌ها و تجارب برتر» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین

گروه فرهنگي: کتاب چالش‌ها و تجارب برتر «مدیریت طرح‌ها و پروژه‌های دولتی» به قلم دکتر هانی اربابی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهندس سینا مرادی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین علی دل زنده مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین؛ اظهار کرد: کتاب چالش‌ها و تجارب برتر توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین به قلم دکتر هانی اربابی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهندس سینا مرادی در ۱۴۴ صفحه به چاپ رسید.
دل زنده گفت: کتاب حاضر ترجمه کتابی است که توسط انجمن مدیریت پروژه آمریکا در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است و همچنین نتیجه پژوهشی است که با حمایت انجمن مدیریت پروژه بر روی ۳۹ پروژه و برنامه دولتی در کشورهای توسعه یافته از قبیل ایالات متحده، انگلستان و استرالیا صورت گرفته است.
وی افزود: پروژه‌ها و برنامه‌های دولتی سهم بزرگی از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهند و با وجود ذی‌نفعان متعدد و اهداف متفاوت، ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های خاصی دارند که ضرورت پرداختن به این چالش‌ها، مترجمان را برای ترجمه این کتاب برانگیخت.
مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه نویسندگان، مخاطبان اصلی این کتاب را دانشجویان «بخصوص رشته‌های مدیریت پروژه و مدیریت دولتی»، مدیران و دست اندرکاران صنعت و پژوهشگران انتخاب کرده‌اند اظهار کرد: نویسندگان کتاب کوشیده‌اند کتاب را به ساده‌ترین زبان ممکن بنویسند و آن را با مثال‌های فراوان قابل فهم کنند، کتاب با ساختار پژوهشی نگارش شده است و مشتمل بر مواردی مانند مقدمه، مرور ادبیات، روش پژوهش، بحث و نتیجه گیری است، از این رو برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در باب نحوه نگارش نیز سودمند است.
مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با تأکید بر رویه علمی و سختگیرانه این انتشارات در حوزه انتشار کتب علمی و دانشگاهی عنوان کرد: هدف انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین ارتقاء سطح علمی استان از طریق آثار ارزشمند و فاخر علمی است و برای تحقق این امر فرآیندهای حرفه‌ای و اصولی از جمله بررسی در شورای علمی انتشارات و داوری علمی کتاب در سه مرحله با حضور اساتید برجسته استان طی می‌شود تا یک مؤلف بتواند مجوز انتشار یک عنوان کتاب را کسب کند.
علی دل‌زنده در پایان اظهار کرد: از همه اساتید و صاحبان اندیشه استان که دارای تألیفات علمی هستند و می‌توانند به ارتقای سطح علمی و دانشگاهی استان کمک کنند، دعوت می‌کنیم تا با انتشار کتب برجسته علمی و پژوهشی ما را در این هدف یار کنند.
علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۵۴۱ تماس حاصل فرمایند.

captcha