امنیت پایدار کشور مرهون عظمت ایثار شهدا است
کد خبر: 3672616
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

امنیت پایدار کشور مرهون عظمت ایثار شهدا است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی با اشاره به امنیت پایدار کشور این موضوع را مرهون عظمت و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امشب، 22 آذرماه در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین سرمایه ما همین سرمایه معنوی وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست تلاش کنیم.
وی با انتقاد شدید از کم توجهی پاره ای از مسئولان به اهمیت این موضوع افزود: امروز در بعضی از دستگاه‌های متولی فرهنگی مشاهده می‌شود در حالیکه انتظار پیشقدمی در برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌رود با تأمل، سستی و کاهلی نسبت به قضیه برخورد می‌شود که این مایه تأسف و نگرانی شدید است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه از برکت خون این شهیدان ما امروز به این جایگاه رسیدیم، اما از این موضوع غافل هستیم، اعلام کرد: شهیدان نیازی به برگزاری این برنامه‌ها ندارند و برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می‌گیریم و زمینه خود باوری و تقویت باورها و توانایی‌هایمان را فراهم می‌آوریم .
سردار رجبی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص جایگاه شهداء نزد خداوند متعال بیان نمود : ما نمی توانیم چیزی به عظمت شهداء اضافه نماییم چرا که آنان بالاترین عظمت ها و پاداش جانفشانی خود را که همانا محشور شدن در جوار اولیا و صالحان است را دریافت نموده اند و ما باید دعا نماییم با حضور در این مجالس معنوی از برکت وجودی این شهیدان بهره‌مند شویم.
وی عنوان کرد: امروز در حالیکه دشمنان با استفاده از جنگ نرم ما را تهدید می‌کنند و در صدد براندازی تمامی بنیادهای خانواده و فرهنگ اصیل اسلامی ما هستند، توجه و یادآوری رشادت‌های فرزندان این آب و خاک همچون شهید والا مقام ملا محی‌الدین بیانی ما را در مقابل این تهدیدها واکسینه می‌کند و درک این واقعیت مهم توسط جامعه بر عهده ما مسئولان است .
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با دعوت از فرزند شهید برای بیان خوابی که دیده اند، اعلام کرد: بنده افتخار همسنگری با این شهید والا مقام را نداشتم اما به واسطه یک خواب و هدیه‌ای که به بنده عطا کردند، همواره خود را به این شهید نزدیک می‌بینم.
وی در پایان یادآور شد: متولیان با درک درست اهمیت این برنامه های معنوی و پر اهمیت نسبت به تغییر رویکرد و توجه جدی تر به پاسداشت یاد وخاطره شهیدان همت نمایند و بدانند بالاترین لذت در خدمت به شهیدان و خانواده معزز شهیدان است.

captcha