مؤذن جانباز مسجد جامع سلطان‌آباد به یاران شهیدش پیوست
کد خبر: 3677125
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

مؤذن جانباز مسجد جامع سلطان‌آباد به یاران شهیدش پیوست

گروه شهرستان‌ها: مؤذن جانباز مسجد جامع سلطان‌آباد بعد از تحمل بیش از 30 سال سختی و مشقت، سحرگاه امروز به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان، سیدابوالفضل حسینی، جانباز و موذن مسجد جامع سلطان‌آباد بعد از تحمل بیش از 30 سال سختی و مشقت، سحرگاه امروز، هفتم دی به یاران شهیدش پیوست.
وی اولین جانباز شهرستان خوشاب و همرزم شهید رجبعلی باشتنی است که بیش از نیم قرن موذنی مسجد جامع سلطان آباد را بر عهده داشت.
آخرین باری که او را در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در زمان سکته مغزی‌اش ملاقات کردم، پزشکان از او قطع امید کرده بودند ولی از همراهان تقاضا داشت با قرار دادن قرآن جلوی چشمانش، کلام وحی را برایش تلاوت کنند.
یادآور می‌شود، مراسم تشییع آن مرحوم صبح امروز هفتم دی از مقابل منزل در جنب مسجد جامع شهر سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب به سمت آرامگاه این شهر برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۵
0
0
خداوند سبحان روحش را قرین رحمت کند و با ائمه اطهار همنشین و محشورش نماید.
این جانباز موذن با انگشت قطع شده‌اش و باترکش‌هایی که در بدنش نشسته بودند یکی از افراد ثابت نماز جمعه شهرستان خوشاب از ابتدای اقامه نماز جمعه در شهر سلطان آباد بود و در این اواخر به علت کهولت سن با عصایش خیلی به زحمت قدم بر می‌ داشت و با اینکه گاهی اوقات درد داشت و لی خنده از روی لبانش دور نمی‌شد.
در ابتدا بعد از جانباز شدنش با اعتقاد به اینکه برای خدا قدم برداشته سالیان زیادی به دنبال جانبازی‌اش نرفت تا اینکه پیر و از کار افتاده شد و بعدا برایش تشکیل پرونده دادند.
یادش گرامی و روحش شاد
captcha