تشریح ویژه‌برنامه‌های«هفته پدافند غیرعامل» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3760009
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

تشریح ویژه‌برنامه‌های«هفته پدافند غیرعامل» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری حدود ۸۰ برنامه عملیاتی، آموزشی، رزمایشی و افتتاح پروژه طی هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های«هفته پدافند غیرعامل» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عباس بهشتی‌رو، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هفتم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ آبان‌ماه هر سال هفته پدافند غیرعامل است و نام گذاری این هفته طی سال جاری با رویکرد پدافند غیرعامل و اربعین حسینی است.
وی افزود: در همین راستا در سطوح استانی و ملی با رویکرد هم افزایی و وحدت در اجرای برنامه‌ها جلسات کشوری و استانی برگزار شده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصمیمات سطح ملی و استانی هفته پدافند غیرعامل، بیان کرد: بر این اساس سه روز در هفته ویژه برنامه‌هایی در حوزه تخصصی دستگاهی خواهیم داشت که یک روز از برنامه مهمانی از حوزه معاونت سازمان را با ویژه برنامه رزمایش و افتتاحیه، سخرانی و آموزش خواهیم داشت.
بهشتی‌رو تصریح کرد: همچنین یک روز نیز ماموریتی ویژه استان تعریف شده که خاص دستگاه‌های استانی در حوزه تهدیدات و مقابله با این تهدیدات است.
وی خاطرنشان کرد: یک روز نیز با عنوان همایش ملی مجموعه مدیران پدافند غیرعامل کشور میهمان حوزه مرکز خواهیم بود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چهار روز باقیمانده این هفته مربوط به دستگاه‌های تخصصی و برش‌های شهرستانی است که براساس هدفگذاری‌ها، برنامه‌هایی عملیاتی می‌شود.
بهشتی‌رو یادآور شد: در این هفته نامگذاری روزها انجام شده و دستگاه‌های تخصصی نیز برنامه‌هایی را بر اساس هدفگذاری‌ها اجرایی خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha