برپایی ۱۱ پایگاه جشن نیکوکاری در بروجرد
کد خبر: 3795102
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

برپایی ۱۱ پایگاه جشن نیکوکاری در بروجرد

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد بروجرد از برپایی یازده پایگاه «جشن نیکوکاری» از ۱۵ اسفند به مدت یک هفته در بروجرد خبر داد.

برپایی 11 پایگاه جشن نیکوکاری در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، علی پارسا، رئیس کمیته امداد بروجرد یک‎شنبه، 12 اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار، از 15 اسفند‌ماه به مدت یک هفته جشن نیکوکاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در راستای برگزاری جشن نیکوکاری، کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاری جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد تا آن‌ها نیز در سال جدید و عید نوروز شاد باشند.
پارسا ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری روز پانزدهم اسفندماه در بروجرد هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود که پنج پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در روستاها برپا می‌شود و کمک‌های نیکوکاران را جمع‌آوری می‌کند.
جمشید باجلان، رئیس کمیته امداد منطقه 2 بروجرد نیز، گفت: پنج پایگاه ثابت در منطقه دو بروجرد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری برپا می‌شود.
وی اضافه کرد: در روز 15 اسفند و آغاز جشن نیکوکاری زنگ نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شاهد بروجرد نواخته می‌شود و هم‌زمان جشنواره غذا در این مدرسه برپا می‌شود.
به گفته وی، سال گذشته 430 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که بعد از جمع‌آوری در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha