اسلام باید در دنیا حکم‌فرما باشد
کد خبر: 3807551
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
نگاهی به وصیت‌‌نامه شهید جاویدفر؛

اسلام باید در دنیا حکم‌فرما باشد

گروه فرهنگی ـ شهید براتعلی جاویدفر از شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشت: اسلام باید در دنیا حکم‌فرما باشد و این مزدوران شرق و غرب هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید و به قول امام امت، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، شهید براتعلی جاویدفر در سال 1348 در خانواده‌ای مذهبی در شهر اردل دیده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی را در همین شهر به پایان برد. وی از همان اوان کودکی به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) علاقه ویژه داشت و همواره در نماز جماعت مسجد محله‌شان مشارکت می‌کرد. پس از گذراندن دوران متوسطه، شهید جاویدفر تحصیلات خود را در مرکز تربیت معلم فرخ‌شهر ادامه داد و از طریق همین مرکز برای همکاری با سپاه پاسداران، وارد این نهاد شد. با آغاز جنگ تحمیلی، شهید جاویدفر وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ 21 اسفندماه سال 1363 در عملیات بدر در جزیره مجنون، به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وصیت‌نامه شهید
«سلام بر محمد و آل پاکش و سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهدای کربلا
یا رب، ای خدای بزرگ و یکتا چگونه شکر تو را به جای آوریم در حالی‌که تو به ما و سربازان امام زمان(عج) منت گذاردی تا بتوانند به جبهه‌های حق علیه باطل بروند و در راه تو قدم بردارند.
ای ملت شهیدپرور اگر می‌خواهید در نزد خدا افتخار جاویدان پیدا کنید، فقط یک راه می‌تواند شما را به این هدف برساند و آن اطاعت از ولایت فقیه است.
پدر و مادر عزیزم که همچون شمعی برای پرورش من سوختید، امیدوارم که مرا ببخشید و حلال کنید که نتوانستم چنان فرزندی برای شما باشم و حق شما را ادا نمایم. به گفته امام بزرگوار، شهید از همه افضل‌تر است. اگر خداوند این رحمت را نصیب من کرد و به شهادت رسیدم، در لحظه شهادت من گریه نکنید و زاری نکنید بلکه نماز شکر به جای آورید و با خوشحال بودن خود، مشتی بر دهان طاغوت و طاغوتیان بکوبید.
همیشه این‌ را بدانید که شهیدان زنده‌اند. ما باید با خون خود درخت اسلام را آبیاری کنیم و به تمام دنیا بفهمانیم که اسلام باید در دنیا حکمفرما باشد و این مزدوران شرق و غرب هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید و به قول امام امت، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
به امید پیروزی حق بر باطل
والسلام»

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی عیدی اردلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۸
0
0
این شهید یکی از شهدای شاخص شهر ماست و خصوصیات خاصی داشتند.
captcha