دعوت مردم کرمانشاه برای راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
کد خبر: 3810228
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

دعوت مردم کرمانشاه برای راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی

گروه سیاست و اقتصاد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بیانیه‌ای از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی سراسری حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیایه‌ای از مردم کرمانشاه دعوت کرد تا فردا پس از نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حضور یابند.
در این بیانیه آمده است: مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 5+1 و توافق برجام اثبات کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی‌تعهدی، بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است.
گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشورهای اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایات ضد انسانی دشمن ضمن تشدید ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملت غیور و سلحشور ایران را هدف قرار داده است و به توفیق الهی ملت مقاوم علیرغم همه سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشورتر از قبل در صحنه بر سختی‌ها فائق آمده و با شکست سنگین دیگری دشمن را به خاک مذلت خواهد نشاند..
در ادامه این بیانیه از مردم شریف و متدین استان کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی سراسری نمایش پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسئولین نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی برای مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین مذاکره دعوت شده است.
این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha