ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار تبدیل شده است
کد خبر: 3812859
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
آیت‌الله علما:

ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار تبدیل شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز آمریکا می‌داند ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار تبدیل شده و این برای آمریکا که روزی ایران نوکر او بوده بسیار سخت است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 29 اردیبهشت در نشست با فرمانده مرزبانی کشور اظهار کرد: امروز آمریکا می‌داند که ایران به کشوری مساقل و تأثیرگذار تبدیل شده است و این برای آمریکا که روزی ایران نوکر او بوده بسیار سخت است.
وی افزود: قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران دلیل اصلی تمام دشمنی‌های آمریکا است.
آیت‌الله علما گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران و تمام نیروهای مسلح ما از جمله مرزبانی در اوج اقتدار خود قرار دارند و امنیت بی‌مثال مرزها و کشور خود گواه این موضوع است.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به مشکلات کشور و استان اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل امروز کشور و خصوصا استان کرمانشاه بحث بیکاری و اشتغال جوانان ما است که اگر این مسئله حل شود بسیاری از مشکلات دیگر درکنار آن حل خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به برخی از مشکلات بیکاری و آثار آن اشاره کرد و افزود: در این بحث می‌توان به مشکلات کوله‌بری اشاره کرد و اگر جوانان شغلی داشته باشند هرچند اندک قطعا به دنبال کوله‌بری و خطرات آن نخواهند رفت.
انتهای پیام

captcha