‌جلسات تفسیر و تدبر در قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3813141
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
همزمان با ماه رمضان؛

‌جلسات تفسیر و تدبر در قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در طول ماه مبارک رمضان جلسات تفسیر و تدبر در قرآن در قالب ویژه برنامه‌های جشن رمضان در ‌کرمانشاه برگزار می‌شود.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های جشن رمضان در این استان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در قالب جشن رمضان برگزار می‌شود و این نمایشگاه در کرمانشاه روز چهارشنبه، 1 خرداد‌ماه در مسجد معتضدی افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های تخصصی و علمی قرآنی و جلسات تدبر و تفسیر در قالب این برنامه در استان اجرت می‌شود.
کرمیان تصریح کرد: 30 جلسه تفسیر و تدبر و 30 محفل انس با قرآن کریم نیز طی اجرای ویژه برنامه‌های جشن رمضان در استان برگزاری آن برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه افزود: اجرای محفل شعرخوانی و برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی نیز در قالب این ویژه برنامه‌ها ویژه شهرستان‌های استان تدوین شده است.
وی به اجرای نمایش‌های خیابانی مرتبط، برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی با محورها و شاخص‌های مرتبط در حوزه قرآن و برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه اشاره کرد و مجموع آن را از جمله محورهای ویژه برنامه جشن رمضان برشمرد.
کرمیان در پایان به برنامه جزخوانی قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های جشن رمضان در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha