رؤیاهای دشمن در عملیات بیت‌المقدس فرو ریخت
کد خبر: 3814450
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

رؤیاهای دشمن در عملیات بیت‌المقدس فرو ریخت

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه گفت: در عملیات بیت‌المقدس فقط آزادی خرمشهر رخ نداد بلکه طی آن رؤیاهای دشمنان و خودفروختگان به زباله‌دان تاریخ پیوست.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز 4 خرداد در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم معرفی عملیات فتح خرمشهر به جهانیان اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید فتح خرمشهر را به دنیا معرفی کنیم و ضرورت دارد این بزرگداشت را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.
وی با اشاره به فرموده امام(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: خرمشهر 35 روز مقاومت کرد و پس از به اشغال دشمن درآمدن 578 روز در اشغال دشمن بود اما با فداکاری رزمندگان این حصر شکسته شد و رزمندگان بلافاصله پس از پیروزی در مسجد جامع این شهر نماز شکر به جا آوردند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خرمشهر جایگاه شهدای گمنامی است که حضورشان در منطقه تجلی یک عاشورای دیگر بود.
بازوند با بیان اینکه حماسه خرمشهر فراموش شدنی نیست و در دل تاریخ می‌ماند، گفت: در عملیات بیت‌المقدس فقط آزادی خرمشهر رخ نداد بلکه طی آن رؤیاهای دشمنان و خودفروختگان به زباله‌دان تاریخ پیوست.
وی اظهار کرد: اوج شجاعت و خودباوری در عملیات بیت‌المقدس مثال‌زدنی است و نقطه عطف جنگ ما در همین عملیات است.
استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب افزود: طبق فرموده رهبری وظیفه ما است که روز سوم خرداد را به دنیا و جهانیان معرفی کنیم.
انتهای پیام

captcha