استفاده از ظرفیت سامانه «سجام» برای اعزام بانوان مبلغ کرمانشاه
کد خبر: 3817967
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

استفاده از ظرفیت سامانه «سجام» برای اعزام بانوان مبلغ کرمانشاه

گروه معارف ــ کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت سامانه سجام راهی برای برنامه‌ریزی اعزام مبلغان است چراکه تصویری شفاف از وضعیت تبلیغ را ارائه می‌کند.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: بانوان مبلغ کرمانشاهی می‌توانند از ظرفیت سامانه سجام برای اعزام در مناسبت‌های تبلیغی استفاده و برای این منظور باید پوشه تبلیغی خود در این سامانه را فعال کنند.
وی افزود: بانوان مبلغ سطح چهارم و پنجم به بعد که توانایی تبلیغی دارند می‌توانند در این سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند چون استفاده از ظرفیت این سامانه تصویری شفاف از وضعیت تبلیغی را ارائه می‌کند.
تیرانداز اظهار کرد: امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه براساس وظیفه خود در مسیر رسالت‌های این سازمان در حوزه اعزام بانوان مبلغ تلاش می‌کند.
کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه سجام استفاده از فضایی برای ارتباط فعال با شبکه تبلیغی را در دستور کار خود قرار داده و در سال‌جاری نیز این رویه ادامه دارد.
وی گفت: استفاده از بانوان مبلغ بومی و ارتباط و تعامل هم‌افزا با تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی است.
تیرانداز افزود: بانوان مبلغ با ثبت اطلاعات خود تمام موارد مرتبط با اعزام خود در 17 مناسبت را درج می‌کنند و در راستای این امر می‌توانند برنامه‌ریزی مفید در مسر تبلغی خود داشته باشند.
کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا مبلغان می‌توانند تصویر روشنی از وضعیت استقرار و اعزام داشته باشند و این سامانه موضوعات تبلیعی مطرح شده توسط مبلغان را درج می‌کند.
انتهای پیام

captcha