۱۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی حافظ جزء سی شدند
کد خبر: 3820008
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

۱۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی حافظ جزء سی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در سامانه حفظ جزء سی قرآن کریم ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۱۰ هزار دانش‌آموز حافظ جزء سی قرآن کریم شدند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز، 27 خرداد در آیین تجلیل از دانش‌آموزان حافظ جزء سی قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: 74 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی قرآن کریم در سامانه ثبت‌نام کردند و 10 هزار نفر از آن‌ها توانستند حافظ جزء سی قرآن شوند.
وی با تقدیر از اولیای دانش‌آموزان به سبب همراهی با فرزندان خود در مسیر حفظ قرآن کریم افزود: تربیت و پرورش نسل آینده وظیفه‌ای همگانی است که باید همه با هم در این راه تلاش کنیم؛ چرا که گام نهادن در این مسیر در راه آینده‌سازی بهتر برای کشور است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: مسلمان بودن در گرو با قرآن زیستن است و زندگی آرام و آینده روشن جز با قرآن زیستن میسر نمی‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید با قرآن زندگی کرد و به دستورات الهی آن عمل کرد تا خداوند مسیر درست هدایت را به ما نشان دهد.
وی اظهار کرد: امیدواریم تا در سال آینده نیز این طرح معنوی با استقبال بیشتر دانش‌آموزان همراه باشد؛ چرا که رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت مأنوس کردن دانش‌آموزان با قرآن است.
یزدان‌پناه گفت: ارتقای اخلاق و معنویت در مدارس مورد تأکید است و مربیان و معلمان رسالت خود در این حوزه را به‌خوبی باید انجام دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: باید همه زمینه توسعه نماز و بهره‌گیری از قرآن را فراهم کنند.
یادآور می‌شود، طی 22 مراسم هماهنگ حافظان جزء سی قرآن کریم در کرمانشاه و منتخبان نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه نیز در یک مراسم متمرکز تجلیل شدند.
انتهای پیام

captcha