اجرای طرح «نشاط معنوی» در کرمانشاه
کد خبر: 3820138
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

اجرای طرح «نشاط معنوی» در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه با هدف سوق دادن جوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، امروز، 27 خرداد در جلسه اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نشاط معنوی، مهر تحصیلی، کمیسیون‌های رصد نیات و تأیید خدام بقاع متبرکه و نشست کاربردی توجیهی روسا و کارشناسان فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح، منطقی و متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان علاوه بر جهت‌دهی و ارتقاء سطح معرفتی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی موجب حرکت نسل جوان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.
وی افزود: برای رسیدن به این مهم در قالب طرح نشاط معنوی برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و زمینه حضور و انس نوجوانان و جوانان با مکان‌های متبرکه فراهم شده است.
حجت‌الاسلام عباسیان در این جلسه تصریح کرد: روسای ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی باید با اهتمامی ویژه به مظنور اجرای این طرح‌ها داشته باشند تا به اهداف والای این سازمان جامعه عمل بپوشانند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در تمام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی باید هیئت امناء بقاع متبرکه به عنوان متولی اصلی اجرای طرح باشند و روسای ادارات نیز ناظر بر عملکرد آنان باشند.
وی اظهار کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی و ارجایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha