برنامه‌های پلیس در حوزه حجاب و عفاف مورد حمایت است
کد خبر: 3820751
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

برنامه‌های پلیس در حوزه حجاب و عفاف مورد حمایت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله علما از برنامه‌های پلیس در حوزه عفاف و حجاب و همچنین مبارزه با بدحجابی در جامعه حمایت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 29 خرداد در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان در جمع نمازگزاران مسجد حاج شهبازخان اظهار کرد: مقابله با بدحجابی موضوعی است که از اهمیت فراوان برخوردار بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول و نهادهای نظارتی نسبت به موضوع ورود پیدا کنند.
وی افزود: طی سال‌های اخیر پلیس به‌عنوان تآمین کننده امنیت جامعه بسیار خوب به مسئله ورود و اقدامات مؤثری درخصوص مقابله با بدحجابی انجام داده است.
امام جمعه کرمانشاه با تأکید به موضوع یاد شده و ورود مسئولانه سایر دستگاه‌ها در این رابطه افزود: صادر کردن فرهنگ بی‌حجابی در جامعه اسلامی یکی از برنامه‌هایی است که طی سال‌های اخیر دشمنان با جدیت آن را دنبال کرده‌اند که لازم است در این راستا دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی برنامه‌های لازم برای مقابله با این حربه دشمن را اجرا کنند.
آیت‌الله علما خواستار برخورد پلیس با خودروهایی که سرنشینان آن بدحجاب بوده و اصلاً حجابی رعایت نمی‌کنند شد و این موضوع را با آموزه‌های دینی ما در تضاد دانست.
وی گفت: طبق گزارش ارسالی برخوردهایی در این خصوص صورت گرفته و حتی خودروهایی در این راستا توقیف شده و انتظار می‌رود که این برخوردها البته با حفظ شأن و کرامت انسانی افراد ادامه یابد.
نماینده ولی‌فقیه در استان با قدردانی از مجموع اقدامات پلیس حمایت خود را از طرح‌های این نهاد در برخورد با موضوع بدحجابی اعلام و اظهار کرد: باید با انجام کارهای فرهنگی شاهد این باشیم که معدود افراد بدحجاب متوجه رفتار نامناسب خود شده و اهتمام لازم درخصوص رعایت پوشش مناسب را داشته باشند.
انتهای پیام

captcha