جشنواره استعدادهای قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3821105
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

جشنواره استعدادهای قرآنی کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جشنواره استعدادهای قرآنی با رویکرد شناسایی استعدادهای قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف کشف استعدادهای قرآنی استان همایش استعدادهای قرآنی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: در زمینه یاد شده معتقدیم که باید مؤسسات نقشی فعال داشته باشند و به صورتی شفاف در این راستا عمل کنند چراکه اثربخشی بهتری در این زمینه خواهد داشت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های این اداره قرآنی که طی چندسال گذشته دنبال می‌کند در بحث آموزش عمومی قرآن کریم با رویکرد حفظ قرآن است که برای هر شهرستان سهمیه‌ای در استان در نظر داریم.

شکوفایی استعدادهای قرآنی در تمامی زمینه‌ها
محمدی اظهار کرد: استان کرمانشاه در سال 97 در ارزیابی پایانی سال به بالاترین نمره دست یافت و این امر موجب کسب اعتبارات بیشتر برای استان و مؤسسات قرآنی شده است.
وی گفت: در راستای یاد شده و به منظور جذب اعتبارات بیشتر در مسیر انجام فعالیت‌های قرآنی به‌دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مؤسسات قرآنی ارائه دهیم.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به برخی از اهداف برگزاری همایش استعدادهای قرآنی استان افزود: در مسیر کشف استعدادها شکوفایی آنان در تمام زمینه‌های قرآنی را در نظر بگیریم و باید از تمام ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha