برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی در کرمانشاه
کد خبر: 3821405
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی در کرمانشاه

گروه معارف ــ ۱۲۰ گفتمان دینی با مشارکت دانش‌آموزان کرمانشاهی در این استان به‌منظور آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان برگزار شد.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با یادآوری اول تیرماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح عملکرد یکساله این واحد در برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و گفتمان‌های دینی اظهار کرد: سال 97 بیش از 120 گفتمان دینی در استان با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
وی افزود: امروز آگاهی‌بخشی بخشی مهم از نیاز جوانان و نوجوانان است که در قالب گفتمان‌های دینی می‌توان به آنان در این راستا کمک و مطالب لازم را به آنان ارائه کنیم.
امیری گفت: گفتمان‌های دینی فرصتی بسیار مناسب برای شنیدن پرسش‌ها، شبهات و دغدغه‌های فکری جوانان است و ارتقاء سطح مبانی فکری جوانان از این طریق مهم و از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اهداف این سازمان فرهنگی با برگزاری گفتمان‌های دینی اهتمام به نیاز واقعی و روزافزون فرهنگی و هویت‌بخشی به جوانان است.
امیری عنوان کرد: تبیین نیازهای فرهنگی در قالب گفتمان‌های دینی راه‌کاری مؤثر در برابر توطئه‌های فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha