برنامه‌های فرهنگی – قرآنی مناطق روستایی؛ نیازمند توجه و برنامه‌‎‌ریزی
کد خبر: 3822871
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

برنامه‌های فرهنگی – قرآنی مناطق روستایی؛ نیازمند توجه و برنامه‌‎‌ریزی

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه بر ضرورت پوشش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مناطق روستایی با برنامه‌ای منسجم و مدون تأکید کرد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به تحقق پوشش مناطق شهری در رابطه با برنامه‌های قرآنی بر ضرورت برنامه‌ریزی تحقق پوشش حداکثری مناطق روستایی استان در بحث فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.
وی افزود: سازمان‌دهی برنامه‌های قرآنی استان کرمانشاه توسط سازمان‌ها ونهادهای قرآنی تقربا پوشش حداکثری داشته است.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه اظهار کرد: معتقدیم فعالیت در مناطق روستایی در راستای فعالیت‌های قرآنی امروز از اولویت بیشتری برخوردار است.
کرمیان تأکید کرد: در راستای یاد شده می‌توان ظرفیت‌های جدیدی تعریف کرد و از هر فرصتی در مسیر تناوب آن استفاده نمود.
وی افزود: فعالیت‌های قرآنی در روستاها در حوزه‌های مختلف و در رده‌های سنی متفاوت باید برنامه‌ریزی و نکات کوچک آن باید بدان پرداخته شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: امروز اگر بخواهیم درصدی برای این فعالیت‌ها در استان در نظر بگیریم تاکنون از 50 درصد ظرفیت‌های مناطق روستایی در باب فعالیت‌های قرآنی استفاده شده است.
کرمیان تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی مناطق روستایی باید با تناوب برگزار و از برگزاری مقطعی برنامه‌های ویژه این مناطق باید پرهیز کنیم.
وی گفت: برنامه زمان‌بندی در مسیر برنامه‌های قرآنی را دنبال کنیم و در این راستا نیازمند همکاری مسئولان استانی هستیم و باید تأمین اعتبارات این بخش را اولویت قرار دهیم.
کرمیان تآکید کرد: در راستای یاد شده باید زیرساخت در روستاها فراهم شود چراکه معتقدیم فضای قرآنی در روستاها مهیاست.
انتهای پیام

captcha