برپایی اولین نمایشگاه سوغات حجاج در کرمانشاه
کد خبر: 3822980
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

برپایی اولین نمایشگاه سوغات حجاج در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اولین نمایشگاه سوغات حجاج ویژه زائرین حج تمتع سال ۹۸ دراستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل حج و زیارت استان، حامد دارابی، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار کرد: نمایشگاه سوغات حجاج که برای اولین بار در استان برگزار می‌شود با پیشنهاد حج و زیارت و با همکاری سازمان صمت و شرکت بین المللی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال رونق ملی و به منظور جلوگیری خروج ارز از کشور و رونق تولیدات ملی، این نمایشگاه از روز ۱۰ الی ۱۳ تیرماه در سالن زاگرس نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: دراین نمایشگاه سوغات ویژه حجاج نظیر پوشاک، پارچه ومنسوجات، خشکبار و… با تخفیفات ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه خواهد شد.
دارابی افزود: نمایشگاه ویژه هفته حج نیز همزمان با این رویداد و در همان مکان دایر خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نمایشگاه، حجاج محترم کرمانشاه و استان‌های همجوار نسبت به خرید سوغات مورد نیاز خود اقدام و با کوله‌باری سبک در ایام حج فقط به انجام مناسک و معنویات حوزه حج بپردازند.
یادآور می‌شود، استان کرمانشاه در حج ۹۸ دارای هفت کاروان شامل چهار کاروان اهل تشیع و سه کاروان اهل سنت با حضور ۱۰۰۰ زائر از روز ۳۰ تیرماه به حج مشرف خواهند شد.
انتهای پیام

captcha