اتحادیه قرآنی کرمانشاه در مسیر ارتقای فرهنگ قرآن گام برمی‌دارد
کد خبر: 3823737
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

اتحادیه قرآنی کرمانشاه در مسیر ارتقای فرهنگ قرآن گام برمی‌دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در راستای تحقق اهداف این اتحادیه در مسیر ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه گام برمی‌دارد.

حجت محمودی، مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اهداف اتحادیه قرآنی در این استان اظهار کرد: اتحادیه امور قرآنی با اهداف عالیه در مسیر اعتلای فرهنگ قرآن تشکیل شده و رسالتی سنگین برعهده دارد.
وی افزود: با وجود مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه تحقق اهداف این اتحادیه وجود داشته اما توانسته است بر بسیاری از مشکلات فائق آید.
مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: اتحادیه قرآنی امروز با تلاش‌های مستمر سعی در برآورده کردن انتظارات جامعه قرآنی که متشکل از مؤسسات هستند دارد و این تلاش چیزی نیست که از نظر پنهان مانده باشد.
محمودی تصریح کرد: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در مسیر ارتقای فرهنگ قرآن گام برمی‌دارد و از بدو تاکنون در خدمت اعتلای فرهنگ قرآن بوده است.
وی گفت: امیدواریم اتحادیه قرآنی بتواند در عرصه‌های مختلف قرآن با همکاری نهادهای قرآنی به تلاش‌های خود در این عرصه به نحو شایسته ادامه دهد؛ چراکه این اتحادیه نیازمند به همکاری و همراهی نهادهای مذکور در این عرصه دارد.
مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ضامن سلامت اجتماع است و اتحادیه قرآنی فرصت ارتقای این فرهنگ را فراهم می‌کند.
محمودی افزود: معرفت و دستیابی به فرهنگ غنی قرآن دریچه‌های معرفتی را نسبت به معارف بلند الهی باز می‌کند.
وی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه موجب ایجاد بصیرت و اعتقاد قلبی نسبت به آموزه‌های قرآن خواهد شد و تحقق جامعه قرآنی را به دنبال دارد.
انتهای پیام

captcha