بانوان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه قرآنی دارند
کد خبر: 3824801
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

بانوان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه قرآنی دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بانوی فعال در عرصه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه قرآن وجود دارد، گفت: بانوان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه قرآنی دارند که از این ظرفیت‌ها باید به بهترین نحو استفاده شود.

بهاره بامشاد، بانوی فعال درعرصه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوانی در عرصه قرآنی وجود دارد که هنوز از آن بهره گرفته نشده، اظهار کرد: در حوزه قرآن باید عمیق و ژرف عمل کنیم و معتقدم هنوز در این مسیر عمیق عمل نکرده‌ایم.
وی افزود: معتقدم از ظرفیت‌های قرآنی به خوبی استفاده نشده؛ چرا که امروز ما تنها فعالیت‌های قرآنی را محدود به اجرای چند برنامه و مسابقه کرده‌ایم که این خود ضعف در حیطه فعالیت‌های قرآنی است.
این فعال قرآنی در استان کرمانشاه تصریح کرد: هر روز این نکته را مسئولان قرآنی گوشزد می‌کنند که باید مفاهیم قرآن را ترویج داد تا افراد بیشتری با نور قرآن آشنا و با آن مأنوس شوند حال این سؤال مطرح است که برای رسیدن به این خواسته نباید از ظرفیتی استفاده کنیم و من معتقدم در این مسیر بانوان ظرفیت‌های فراوانی دارند که باید از آن بهره گرفت.
بامشاد گفت: در حوزه قرآن در مسیر اهدافی ژرف و عمیق گام برمی‌داریم و این اهداف اگر صحیح و دقیق تعرف شوند منجر به برطرف شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی بزرگ خواهند شد.
وی تصریح کرد: معتقدم امروز اگر در فرهنگ جامعه خللی هست در حوزه فرهنگ قرآنی کم‌کاری شده و این خود نکته‌ای قابل تأمل در این راستا است.
بانوی فعال عرصه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: قرآن را اگر به‌صورت دقیق و صحیح ترویج دهیم شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات در سطح اجتماع خواهیم بود.
وی افزود: در حیطه قرآن باید تلاش کنیم و اهمیت بیشتری برای آن قائل باشیم و از کوچکترین ظرفیت‌ها بهره بگیریم.
انتهای پیام

captcha