رقابت ۲۷۷ متسابق در مسابقات قرآن کرمانشاه
کد خبر: 3825671
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

رقابت ۲۷۷ متسابق در مسابقات قرآن کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۲۷۷ متسابق در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله استانی «بخش آوایی» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، 277 نفر در کرمانشاه در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آوایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این مسابقات در بخش آوایی در روزهای 30 و 31 تیرماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد. چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو بخش آوایی و معارفی برگزار می‌شود که در بخش آوایی 277 متسابق و در بخش معارفی 85 متسابق با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این دوره مسابقات در بخش معارفی در روز پنجشنبه، 20 تیرماه در دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود، در این بخش 35 نفر در رشته تفسیر قرآن، 31 نفر در رشته حفظ و معارف احادیث و 19 نفر در رشته حفظ و معارف موضوعی حضور دارند.
در مسابقات بخش آوایی که در روزهای 30 و 31 تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد 128 بانو و 149 آقا حضور دارند.
بخش آوایی این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود و برگزیدگان هر رشته به جز رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
انتهای پیام

captcha