نسل آینده با فرهنگ کار آشنا شوند
کد خبر: 3826163
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

نسل آینده با فرهنگ کار آشنا شوند

گروه اجتماعی ــ کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نسل آینده را باید با فرهنگ کار آشنا کنیم، افزود: یکی از زمان‌های مناسب در این مسیر استفاده از ایام اوقات فراغت است.

سیروس امیری، کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح برنامه‌های اوقات فراغت این اداره‌ کل اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی برای آموزش جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که در این ایام در نظر گرفته شده باید بسترساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ کار باشد، افزود: برنامه‌های اوقات فراغت باید با آموزش فنی و حرفه‌ای همراه باشد.

امیری با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی برای استفاده درست از لحظه‌های جوانان است و قطعاً سود فراوانی دارد، افزود: جامعه آشنا با فرهنگ کار آینده روشن اقتصادی را درپی دارد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: جوانان ما باید با فرهنگ تلاش آشنا شوند و در این مسیر بهترین زمان اوقافت فراغت و بکارگیری از نیروی جوانان در راستای یاد شده است.

وی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت در استان کرمانشاه در 50 پایگاه برگزار می‌شود و در این پایگاه‌ها قصد داریم تا جوانان را با فرهنگ کار آشنا کنیم.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: طرح اوقات فراغت تا نیمه مردادماه در این استان ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha