مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری پایان یافت
کد خبر: 3826860
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری گفت: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام حسن امیری، مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری، روز گذشته، 22 تیرماه در آیین پایان چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان گفت: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور جمعی از متسابقین بانوان و آقایان و با اعلام نفرات برتر برگزار شد.

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی امسال، افزود: استماع کلام نورانی الهی همراه با صوت دلنشین حافظان و قاریان قرآن باعث جلا و آرامش روح و روان می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان به رقابت پرداختند، ادامه داد: امسال تعداد افراد شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

امیری با تأکید بر اینکه امسال 200 نفر در مسابقات قرآن کریم مرحله استانی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: رحله استانی آزمون رشته‌های معارفی نیز با حضور 43 نفر در رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم و احادیث نهج البلاغه در حوزه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم و پس از اعلام رای هیات داوران 11 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که پنج نفر از این تعداد بانوان و شش نفر نیز آقایان هستند.

انتهای پیام

captcha