نگارش آیین‌نامه جدید برای فعالیت کانون‌های مداحان
کد خبر: 3826927
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

نگارش آیین‌نامه جدید برای فعالیت کانون‌های مداحان

گروه معارف ــ مدیرکل تشکل‌های دینی کشور گفت: در خصوص فعالیت کانون مداحان آیین‌نامه‌ای جدید به نگارش درآمده که در آن به کسوت‌ها رسمیت بیشتری بخشیده شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی کشور در نشستی با تشکل‌های میان تخصصی و شاخص استان کرمانشاه که امروز، 23 تیرماه برگزار شد، با تآکید بر پیگیری و تسهیل امور تشکل‌های دینی در مرکز اظهار کرد: همه توان خود را برای این مهم به کار می‌گیریم.

وی افزود: تقویت همدلی و دانش‌افزایی کادر تشکل‌ها و اعضای آن و مشاوره و انتقال تجارب بین مجموعه‌های فرهنگی مورد تأکید است.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور تصریح کرد: تشکل‌های دینی ـ مردمی در تمام کشور فعالیت می‌کنند و در واقع هر یک از مجموعه‌های آن خود یک سازمان تبلیغات اسلامی به‌شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام باباخانی گفت: امروز وضع قوانین مدنی مناسب، اخذ شناسانامه ملی و معافیت مالیاتی هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی ـ مردمی را به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وی به برخی برنامه‌های سازمان تبلیغات در خصوص تشکل‌های میانی نیز اشاره و اظهار کرد: در خصوص انتخابات کانون مداحان تغییرات جدی انجام خواهد شد.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور افزود: در خصوص فعالیت کانون مداحان آیین‌نامه‌ای جدید به نگارش درآمده که در آن به کسوت‌ها رسمیت بیشتری بخشیده شده است.
انتهای پیام

captcha