داشتن وجدان کاری در ادارات از معروف‌های مهم است
کد خبر: 3827028
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

داشتن وجدان کاری در ادارات از معروف‌های مهم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه با تأکید بر نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان گفت: داشتن وجدان کاری، صداقت و حفظ بیت‌المال در ادارات از معروف‌های مهم است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 23 تیرماه در گردهمایی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای اقامه نماز ادارات با تأکید بر نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان تحقق این امر را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.
وی افزود: در برابر امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت شرعی و قانونی داریم.
بازوند با بیان اینکه اگر خواستار بهره‌وری بالا در نظام و ساختار ادارای هستیم لازمه آن اجرای امر به معروف و نهی است، اظهار کرد: امروز اگر از اختلاس و یا کارهای غیراخلاقی در ادارات بحث شود دلیل آن نپرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است و در این صورت شاهد کمتر شدن کار نیروی انتظامی و دادگستری خواهیم بود.
وی افزود: کشور ژاپن توسعه خود را بر مبنای آموزه‌های امیرالمؤمنین(ع) قرار می‌دهد و به بهره‌وری 7 ساعت و 45 دقیقه در روز می‌رسد اما ما که پیروان آن حضرت هستیم در ادارات اتفاقات عجیبی می‌بینیم.
بازوند تصریح کرد: رعایت شئون و نهادینه کردن اخلاق اسلامی بسیار مهم و با ارزش است و باید به آن توجه کنیم.
استاندار کرمانشاه افزود: داشتن وجدان کاری، صداقت در رفتار و گفتار همچنین حفظ بیت‌المال در ادارات از معروف‌های مهم هستند که باید در امور و کارها قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: صرفه‌جویی بهترین معروفی است که باید در شرایط تحریم به آن توجه داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha