20 متسابق؛ سهمیه کرمانشاه برای حضور در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3828044
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

20 متسابق؛ سهمیه کرمانشاه برای حضور در مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سهمیه استان کرمانشاه به مرحله کشوری مسابقات اوقاف 20 نفر است که به دنبال رایزنی برای افزایش این سهمیه هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز، 26 تیرماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهل و دومین دوره مسابقات قرآن با اشاره به حضور 781 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن در کرمانشاه، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها از 30 تیرماه آغاز و تا 2 مردادماه ادادمه دارد.
وی افزود: مرحله استانی مسابقات اوقاف در بخش آوایی طی دو روز در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در 15 رشته حفظ، معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به سهمیه استان کرمانشاه برای حضور در این مسابقات گفت: 20 متسابق سهمیه استان کرمانشاه برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم است که به دنبال افزایش این سهمیه هستیم.
وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات را 10 داور قضاوت می‌کنند که 4 نفر از این داوران استانی هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به محور فعالیت‌های این اداره اشاره کرد و گفت: مسیر سرمایه‌گذاری و اشتغال را دنبال می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha