افزایش چهار برابری اقامت گردشگران در اردبیل
کد خبر: 3828251
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

افزایش چهار برابری اقامت گردشگران در اردبیل

گروه اجتماعي ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش حدود چهار برابری میزان اقامت گردشگران در این استان طی سه ماهه نخست سال خبر داد.

افزایش چهار برابری اقامت گردشگران در استان اردبیلبه گزارش ايكنا از اردبيل، نادر فلاحی، مديركل ميراث فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری استان اردبيل، روز گذشته، 27 تيرماه در نشست با خبرنگاران، آمار اقامت گردشگران در مراکز اقامتی استان طی سه ماهه نخست سال جاری را بيش از يک ميليون  و ۸۳۲ هزار نفر، اعلام کرد و گفت: اين آمار در مدت مشابه سال قبل حدود ۴۸۲ هزار نفر بوده است.

وی بيان کرد: با توجه به توسعه واحدهای بومگردی در استان، در سه ماه نخست امسال بيش از ۱۲ هزار مورد اقامت در کل واحدهای بومگردی استان به ثبت رسيده، در حالی که اين ميزان در سال قبل حدود ۸۲۰ نفر بوده است.

فلاحی با اشاره به بازديد مستمر کارشناسان و ناظران اداره‌کل ميراث فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری استان اردبيل از مراکز اقامتی استان در سه ماهه سال جاری گفت: در اين مدت يک هزار و ۴۶۸ مورد بازديد از اماکن اقامتی استان انجام شده و خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران ارزيابی شده است.

مديرکل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان اردبيل همچنين از ثبت بيش از ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار بازديد از مراکز تاريخی، تفريحی و توريستی استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

انتهاي پيام

captcha