مشکل مالی برای اجرای برنامه‌های قرآنی نداریم
کد خبر: 3829216
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
حجت‌الاسلام صالحی:

مشکل مالی برای اجرای برنامه‌های قرآنی نداریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه برای آینده با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در مسیر آموزش و حفظ قرآن قدم برمی‌داریم، گفت: هیچ مشکل مالی برای برنامه‌های قرآنی نداریم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدصالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز، 31 تیرماه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن با اشاره به اینکه خدمت به قرآن و جامعه قرآنی از اصلی‌ترین کارهای اوقاف است، اظهار کرد: امروز مسابقات قرآن اوقاف در کشور نهادینه شده است.
وی با بیان اینکه افتخار برای یک چهره قرآنی وقتی کامل می‌شود که در مسابقات قرآن شرکت کند، افزود: هیچ مشکل مالی برای برنامه‌های قرآنی نداریم و برای آینده با برنامه‌ریزی هرچه بهتر در مسیر آموزش و حفظ قرآن قدم برمی‌داریم تا رتبه اول کشور در این بحث را به خود اختصاص دهیم.
حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: ضروری است که بیشتر به بحث آموزش مبانی قرآن توجه کنیم تا روز به روز شاهد موفقیت جامعه قرآنی در استان باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آماری از شرکت‌کنندگان این دوره و راه یافتگان به مرحله استانی این مسابقات اظهار کرد: از تعداد 5 هزار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تعداد 781 نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت افراد برتر به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
وی افزود: امیدواریم تا شاهد کسب رتبه برتر کشور توسط جامعه قرآنی کرمانشاه در این مسابقات باشیم.
حجت‌الاسلام صالحی درادامه با اشاره به اهداف این مسابقات گفت: یکی از اهداف این مسابقات ترویج فرهنگ قرآن و عترت است چرا که این فرهنگ در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.
وی اظهار کرد: هرچه در برگزاری مسابقات موفق باشیم باید در عمل به کلام الهی نیز موفق باشیم چراکه امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به مفاهیم قرآن نیاز دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: اگر همه ما مفاهیم قرآنی را در زندگی خود اجرا کنیم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
انتهای پیام

captcha