تبلیغ فرهنگ در مناطق محروم در اولویت باشد
کد خبر: 3834186
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
آیت‌الله محمدی عراقی:

تبلیغ فرهنگ در مناطق محروم در اولویت باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مناطق محروم استان یکی از بهترین جایگاه‌های امر تبلیغ به‌ویژه در بحث فرهنگی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست شورای عالی تبلیغ استان کرمانشاه صبح امروز، 20 مرداد با حضور آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، مدیران کل اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) برگزار شد.

این نشست با موضوع «تبلیغ ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع)» برگزار شد. در ابتدای این نشست آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مبلغان باید برای تبلیغ برنامه‌ریزی مدون و حساب شده داشته باشند.

وی تصریح کرد: طلاب باید برای انجام کارهای فرهنگی ایام محرم براساس برنامه‌ریزی عمل کنند. ضرورت امر به معروف و نهی از منکر از سوی مبلغان و فعالان فرهنگی مورد تأکید است؛ چراکه امام حسین(ع) در بالاترین سطح امر به معروف و نهی از منکر را انجام دادند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: استفاده مطلوب طلاب از ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی مورد تأکید است. برای موضوعی مهم چون تبلیغ استفاده از ظرفیت نهادهای اثرگذار مثل بسیج بسیار مهم و ضروری است.

آیت‌الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این نشست اظهار کرد: باید اولویت‌های استان را رصد و براساس اولویت‌ها حرکت کنیم.

وی افزود: مناطق محروم استان یکی از بهترین جایگاه‌های امر تبلیغ به‌ویژه در بحث فرهنگی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

آیت‌الله محمدی عراقی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغ در مناطق محروم باید در مسیر شکوفایی استعدادهای درونی جامعه و پیشرفت معارف ناب دینی باشد که باید از آن بهره گرفت.

حجت‌الاسلام محمدصالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این نشست از آمادگی اعزام 150 مبلغ اعزامی از قم توسط اداره‌کل اوقاف کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام

captcha