آمادگی ۱۲۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان
کد خبر: 3834269
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد:

آمادگی ۱۲۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان آماده جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از آمادگی ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان خبر داد.

وی افزود: ۱۲ پایگاه از پایگاه‌های مذکور در مرکز استان و مراکز فروش دام، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آن استقرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال طرح «قربانگاه» نیز برای تحویل دام‌های نذری خیران در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و طی آن قربانی‌هایی که به پایگاه‌های ثابت تعیین شده تحویل می‌دهند، تحت نظارت دامپزشکی ذبح و بین نیازمندان و مددجویان توزیع خواهد شد.

این مسئول محل اجرای طرح قربانگاه در کرمانشاه را اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه واقع در بلوار زن، تقاطع پل ولایت عنوان کرد.

رخصی کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* را نیز برای دریافت نذورات نقدی مردم در عید قربان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) این کد را نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی راه‌اندازی کرده و مردم می‌توانند با شماره‌گیری این کد از طریق تلفن همراه خود و به آسانی کمک‌های خود را به این نهاد واریز کنند.

وی گفت: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: نذورات نقدی مردمی نیز با توجه به نیت خیرین در راستای خرید قربانی و توزیع آن بین نیازمندان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به آمار سال گذشته نذورات گفت: سال گذشته توسط مردم استان کرمانشاه 3.1 میلیارد تومان نذر و قربانی به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام

captcha