برگزاری مسابقه «زن و بازیابی هویت حقیقی» در کرمانشاه
کد خبر: 3834743
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

برگزاری مسابقه «زن و بازیابی هویت حقیقی» در کرمانشاه

گروه اجتماعی- به‌مناسبت عید غدیر مسابقه «زن و بازیابی هویت حقیقی» براساس کتاب بیانات مقام معظم رهبری ویژه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مسابقه «زن و بازیابی هویت حقیقی» براساس کتاب بیانات مقام معظم رهبری ویژه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه به‌مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود.
کتاب مذکور در اختیار اعضاء جمعیت بانوان کرمانشاه قرار خواهد گرفت. این مسابقه روز شنبه، 26 مردادماه جاری به‌صورت غیرحضوری و یکپارچه برگزار خواهد شد.
«بخش اول این کتاب به کلیات مباحث زن و خانواده می‌پردازد و در بخش دوم سیمای زن در بعد فردی را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد بررسی قرار می‌دهد، بخش سوم این کتاب ارزشمند سیمای زن را در بعد خانوادگی و در بخش چهارم زن را در بعد اجتماعی بررسی می‌کند».
«با توجه به مقدمه کتاب تجربیات بشری به‌ویژه تجربه زنان در جاهلیت قدیم و در جاهلیت عصر جدید پر از تعارضات و تناقضات رفتاری است، و به دلیل چندوجهی بودن موضوع و تعدد آثار، و پیامدهای آن زنان در مقام تشخیص درستی و داوری متعارضات، دچار حیرت، سردرگمی و بلاتکلیفی شده‌اند، جهان امروز برای همه امور زندگی، تعریف و تبیینی دارد، اما تعریف و تصویر صحیحی از هویت، چیستی و جایگاه انسانی به نام زن به‌عنوان سنگ بنای جامعه و حیات نداشته و بدون شناخت شخصیت، حقوق، وظایف و اختیارات وی، جهان را به چالش کشیده و هل من مبارز می‌طلبد».
انتهای پیام

captcha