اولویت رسانه تقویت و جهت‌دهی برنامه‌های دهه امامت و ولایت باشد
کد خبر: 3834929
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

اولویت رسانه تقویت و جهت‌دهی برنامه‌های دهه امامت و ولایت باشد

گروه معارف ــ استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه و آمادگی رسانه‌ای برای پوشش مناسب برنامه‌های عید غدیر، گفت: تقویت و جهت‌دهی به فعالیت‌ نهادهای مردمی در دهه امامت و ولایت از اولویت‌های رسانه باشد.

فاطمه گرکانی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به جشن‌های دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با توجه به نهضت بیداری اسلامی حساسیت و اهمیت برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سال‌ جاری مضاعف شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه و آمادگی رسانه‌ای برای پوشش مناسب برنامه‌های عید غدیر، افزود: تقویت و جهت‌دهی به فعالیت‌ نهادهای مردمی در دهه امامت و ولایت از اولویت‌های رسانه باشد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بر پوشش برنامه‌های محوری مساجد تأکید کرد و گفت: درخشندگی و اثربخشی همچنین کیفیت و کمیت برنامه‌های این دهه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

گرکانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های این ایام متنوع و درخور شأن این ایام برگزار شود. برنامه‌ریزی ویژه‌برنامه‌های این ایام به‌گونه‌ای باشد تا مراسم دهه امامت و ولایت از گستردگی بیشتری در سطح استان برخوردار باشد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با تأکید بر تشریح محتوایی خطبه غدیر اظهار کرد: امام علی(ع) تنها متعلق به تشیع نیست و رهبر معظم انقلاب فرمودند: «‌حضرت علی(ع) متعلق به امت اسلامی و سرمایه بزرگ معنوی برای بشریت است».

گرکانی به بافت مذهبی استان اشاره کرد و افزود: باید از این ایام به‌عنوان سرمایه معنوی به‌منظور حفظ و تقویت وحدت اسلامی بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام

captcha