اجرای «طرح ابرار» در کرمانشاه
کد خبر: 3835016
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

اجرای «طرح ابرار» در کرمانشاه

گروه اجتماعی- طرح ابرار به‌مناسبت عید غدیر همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طرح ابرار به‌مناسبت عید غدیر همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه از سوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
این طرح به‌منظور گسترش معنویت در جامعه و رسیدگی به مستضعفین از تاریخ 23 الی 25 ذی‌الحجه مصادف با روزه گرفتن خانوادگی حضرت علی(ع) و انفاق و افطار به فقیر، یتیم و اسیر و نزول سوره هل‌اتی«انسان» برگزار می‌شود.
این طرح با الگوبرداری از سنت امیرالمؤمنین(ع) و خانواده مطهر ایشان و با استفاده از تبلیغات و جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی بین مردم به خصوص خانواده‌ها است. در این طرح و در یک اقدام معنوی و هماهنگ از تاریخ یکشنبه 3 شهریور تا سه‌شنبه 5 شهریورماه مصادف با گرفتن سه روز روزه خانوادگی امیرالمؤمنین(ع) خانواده‌ها اقدام به گرفتن روزه و در پایان هر روز قیمت غذای روزانه افراد خانواده خود را به ترتیب برای فقرا، یتیمان و آزادسازی زندانیان در حساب‌های جداگانه اعلامی واریز نمایند.
بر این اساس؛ روز ۲۳ ذی‌الحجه «یکشنبه ۳ شهریور» مصادف با اعطای افطار اهل‌بیت(ع) به مسکین و فقیر است، جهت کمک به مساکین و فقرای جامعه اختصاص می‌یابد، به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره کارت۹۰۳۷ - ۹۹۷۹ - ۵۰۰۹ – ۹۱۰۲ معرفی شده است.
روز 24 ذی‌الحجه «دوشنبه ۴ شهریور» مصادف با اعطای افطار اهل‌بیت(ع) به يتيم است؛ جهت کمک به ایتام جامعه اختصاص می‌یابد، به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره کارت ۵۰۰۰۰۰۲۷-۹۹۷۹۹۰۳۷ معرفی شده است.
روز ۲۵ ذی‌الحجه «سه شنبه ۵ شهریور» مصادف با اعطای افطار اهل‌بیت(ع) به اسیر است با همکاری سازمان زندان‌ها، ستاد دیه، دفاتر حمایت و یا ستاد صبر شماره کارت ۹۳۶۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-۱۰۳۷ یا کد دستوری ۷۷۷۷ # *۷۸۰*، جهت کمک به آزادی زندانیان اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام

captcha