ویژه‌نامه الکترونیک «غدیر» در بستر فضای مجازی منتشر شد
کد خبر: 3835402
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به همت پایگاه اطلاع‌رسانی استاد انصاریان؛

ویژه‌نامه الکترونیک «غدیر» در بستر فضای مجازی منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه - به همت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد حسین انصاریان به نشانی www.erfan.ir ویژه‌نامه الکترونیک «غدیر» از هم اکنون بر روی پیشخوان فضای مجازی منتشر شد.

سیدمحمدجواد آصف آگاه(حسینی اشکوری)، معاون ارتباطات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این ویژه‌نامه در چهار بخش اصلی ده‌ها عنوان مطلب مفید و ارزشمند را درباره عید ولایت و امامت، همچنین اهمیت روز عید غدیر برای مخاطبین خود تببین می کند.

وی افزود: «مقالات»، «عکس نوشته‌ها»، «فرازی از خطبه غدیر» و «فضلیت و اعمال غدیر» از جمله عناوین اصلی این ویژه نامه است که هر کدام به موضوعات متنوع دیگری می پردازد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان با مراجعه به این ویژه نامه مناسبتی می‌توانند موضوعات دیگری همچون؛ «دو شاخصه برای پیروان مولای غدیر»، «اولین مخالف غدیر چگونه عذاب شد؟»، «نقش غدیر در هدایت بشر»، «خلافت بلافصل امیرمؤمنان علی(ع)»، «غدیر چشمه جوشان حق»، «رابطه متقابل امیرمؤمنان(ع) و حق - بخش دوم» و«رابطه متقابل امیرمؤمنان(ع) و حق - بخش اول» را در بخش مقالات مورد مطالعه قرار دهند.

آصف‌آگاه بیان کرد: در بخش «عکس نوشته‌ها» و «فرازی از خطبه غدیر» می‌توانند با نکاتی از جمله؛ «ولایت و رهبرى امت»، «ولایت امیرالمؤمنین(ع)»، «ولایت على بن ابی طالب(ع)» و«غدیر اکمال دین» همچنین؛ «متن کامل خطبه غدیر خم با ترجمه فارسی» و «ابلاغ ولایت امیرالمومنین(ع) 4-1» آشنا شوند.

وی ادامه داد: «فضیلت و اعمال غدیر» از دیگر عناوین اصلی این ویژه نامه است که مخاطبان در این بخش می‌توانند با سه بخش فضایل، اعمال، برکات و ارزش های معنوی و مبارک این روز آشنا شوند.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این لینک از مطالب این ویژه نامه بهره‌مند شوند.

http://www.erfan.ir/farsi/occasion/view2/142/

انتهای پیام

captcha