گفتمان مقاومت راه پیروزی مسلمانان است
کد خبر: 3835603
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

گفتمان مقاومت راه پیروزی مسلمانان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا و اروپا راهی جز پذیرش شکست در برابر ایران ندارند، گفت: امروز گفتمان مقاومت راه پیروزی مسلمانان شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز، 26 مردادماه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی جهان اسلام بود که بارقه‌ای از امید را در بین ملت‌های مسلمان برای خارج شدن از زیر سلطه حکومت‌های وابسته که مانع از پیشرفت آن‌ها بودند زنده کرد.
وی با بیان اینکه امروز گفتمان مقاومت راه پیروزی مسلمانان شده است، افزود: پیروزی انقلاب تحولی بزرگ را در دنیا و جهان اسلام به وجود آورد و باعث شد دنیای استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی که منافع آن‌ها زیر سایه پیروزی انقلاب به خطر افتاده بود به میدان بیایند و از تمام امکانات خود برای متوقف کردن چهره انقلاب بهره بگیرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نحوه برخورد غرب در قرون گذشته نشان می‌دهد همیشه دولت‌های غربی با روش‌های استعمارگرانه و سلطه جویانه و خصمانه با ملت‌های مسلمان برخورد کرده‌اند.
سردار سلیمانی گفت: از غرب و اروپایی‌ها چیزی جز مداخله و برخورد خصمانه، اشغال و چپاول در قبال کشورهای مسلمان چیزی ندیده‌ایم.
وی با بیان اینکه انقلاب پایان مداخلات، غارت و چپاول ملت‌های مسلمان بود، افزود: بعد از انقلاب شاهد گشوده شدن یک جبهه بزرگ در برابر انقلاب و مردم ایران بودیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفاوت و تنوع‌های ما موجب شد تا دشمنان با راهبرد نفوذ و سیاست‌های خصمانه وارد شوند گفت: امروز اگر در این مکان هستیم و چهلمین سال آن را جشن می‌گیریم باید از زوایای مختلفی آن را بررسی کنیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه حادثه پاوه یک حادثه در جغرافیای پاوه نبود بلکه به وسعت جهان اسلام بود اظهار کرد: حادثه پاوه حادثه‌ای به بزرگی قدرت جهان اسلام بود.
وی تصریح کرد: شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: سه ضلع رهبری، مردم و مدافعان توانستند حادثه‌ای را رقم بزنند که امروز جهان اسلام با بهره‌گیری از آن پیروزی‌های بزرگی را در جبهه مقاومت در کارنامه خود رقم زده است.
وی گفت: امروز در سواحل مدیترانه، نوار باختری، سرزمین‌های اشغالی، بین‌النهرین و شمال آفریقا جبهه مقاومت کارنامه درخشانی دارد و با اقتدار پیش می‌رود.
سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی به همراه مدافعان جهان اسلام یک جبهه واحد در برابر دنیای استکبار درکنار سایر مسلمانان تشکیل داده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر از حماسه پاوه در سال 58 صحبت می‌کنیم باید در نظر داشته باشیم این جبهه همچنان پیروزی‌ها را رقم می‌زند. امروز دنیای استکبار و آمریکایی‌ها که در مقابل ایران مانع تراشی و در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند باید بدانند راهی جز پذیرش شکست و نابودی را نمی‌توانند در برابر خود داشته باشند.
وی اظهار کرد: ایران امروز در بعد سیاست دارای یک مکتب سیاسی موفقیت‌آمیز در برابر مکاتب سیاسی دنیا است.
سردار سلیمانی گفت: کشور ما امروز در بعد حقوقی یک مردم سالاری و قانون اساسی مترقی دارد و در بعد فرهنگی گفتمان‌سازی تعالی‌بخش و عدالت‌گرا.
وی افزود: اقتدار امنیتی و دفاعی مثال‌زدنی در بین کشورهای دنیا داریم و در بعد اقتصادی علی‌رغم سیاست تحریم خصمانه آمریکا و همپیمانانش در جنگ تمام عیار اقتصادی، ایران تمام زیرساخت‌ها را برای پیروزی در اختیار دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز علی‌رغم تمام مشکلات مردم برای حفظ و اعتلای اسلام و کمک به ملت‌های مسلمان برای خارج شدن از زیر یوغ سلطه حکومت‌های وابسته در راهی که پیش گرفته‌اند هیچ گاه عقب نمی‌نشینند.
انتهای پیام

captcha