کودکان ایلامی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک را می‌بینند
کد خبر: 3835655
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
رحمتی:

کودکان ایلامی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک را می‌بینند

گروه فرهنگی - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اکران فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در مرکز استان ایلام خبر داد.

کودکان ایلامی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک را می‌بینند
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عبدالحسین رحمتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز 26 مرداد ماه اظهار کرد: اکران فیلم های این جشنواره از ۳۱ مرداد ماه جاری تا چهارم شهریور ماه به مدت پنج روز در سالن سینما فرهنگ ایلام انجام خواهد شد.
رحمتی با ذکر اینکه این جشنواره از ۳۱ مردادماه در اصفهان آغاز بکار می کند، افزود: فیلم‌های راه یافته به این جشنواره در استان های سراسر کشور اکران شده تا زمینه تماشای این فیلم ها برای رده‌های سنی به آسانی فراهم شود.
وی با ذکر اینکه در این مدت در مجموع ۱۰ فیلم در ایلام اکران خواهد شد، گفت: اکران این فیلم‌ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بهره مندی آنها از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان انجام می‌شود.
به گفته رحمتی، تلاش شده با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه‌های لازم برای اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در استان ایلام نیز فراهم شود.
انتهای پیام
captcha