بیش از یک‌صد مقاله علمی با موضوع فرقه بابیه و بهائیت عرضه شد
کد خبر: 3835958
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
در پایگاه دارالعرفان؛

بیش از یک‌صد مقاله علمی با موضوع فرقه بابیه و بهائیت عرضه شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ با هدف روشنگری و تببین نحله‌های کاذب و دروغین از جمله فرقه ضاله بهائیت، پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان تحت اشراف علمی استاد انصاریان بیش از یکصد مقاله علمی و خواندنی درباره این فرقه دروغین را منتشر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی غضنفری، عضو شورای پژوهشی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: این پایگاه اطلاع‌رسانی که هم اکنون به زبان‌های متعدد به نشانی www.erfan.ir در دسترس مخاطبین خود است، با توجه به رسالتی که دارد بیش از یکصد مقاله را درباره فرقه ضاله بابیه و بهائیت عرضه کرد.

حجت‌الاسلام غضنفری با اشاره به مقالات ارائه شده، افزود: از جمله این مقالات علمی می‌توان به؛ «تاریخ پیدایش و پدید آورنده بابیه»، «ریشه اندیشه‌های بابیت و بهائیت در انحراف حروفیه و نقطویه»، «الگوگیری از حروفیه»، «احکام علی محمدباب در کتاب بیان»، «الگوگیری از مدعیان مهدویت»، «یحیی نوری – صبح ازل»، «طاهره قرةالعین»، «ازدواج در بهائیت»، «آتش بس با شیطان»، «قدم اول در خاتمیت»، «توحید در بهائیت»، «احکام جدید برای قرن جدید 1 و2»، «ایدئولوژی بهائیت»، «آمریکا حامی بابیت و بهائیت»، « باب کیست؟»، «از ذکریت تا بابیت»، «امی بودن»، «جایگاه زن در بهائیت» اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: «چرایی حمایت رژیم صهیونیستی از شوقی افندی»، «دلیل تقریر بر اثبات پیامبری در بهائیت از ادعا تا واقعیت»، «دعوت به تحری حقیقت از ادعا تا واقعیت»، «ترویج رباخواری در احکام فرقه بهائیت (نقد و بررسی»، «پیامبر منکر نبّوت خویش»، «پیشتازی بهائیت در کشف حجاب زن ایرانی»، «برخورد بهائیت در خصوص عاملین به تحری حقیقت»، «به بهانه ایام ماه خاص در بهائیت (شهرالعلاء بهایی)»، «بهاءا... و حلال دانستن زبان برای میرزا یحیی نوری»، « برخی از احکام عجیب تر از عجیب‌بهائی»، «انحرافات حوزه مهدویت»، «احمد الحسن از ادعای بابیت تا همراهی با اپوزیسیون»، «بهائیت، گذشته و اعتقادات کنونی و نقد جدی آن ا و 2»، «نقد و بررسی اصول اعتقادی بهائیت» از دیگر مطالب خواندنی این بخش است.

وی بیان کرد: مخاطبان پایگاه دارالعرفان با مراجعه به این بخش می توانند عناوینی همچون؛ «عقاید و باورهای بهائیان»، «اصول بهائیت»، «ادّله رد بهائیت»، «مسلک بابیه و بهائیه»، «پیش بینی غلط عبدالبهاء»، «سید کاظم رشتی»، «روابط مرموز شوقی افندی و دولت غاصب صهیونیستی»، «حکم ازدواج با محارم در بهائیت»، «بابت اولین پیغمبر صاحب توبه نامه»،« بهائیت رباخواری یا تعدیل معیشت»، «شیخ انصاری و تکفیر حسینعلی نوری» را مورد مطالعه قرار دهند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم اظهارکرد: علاقه مندان می‌توانند برای بهره مندی و مطالعه این مجموعه ارزشمند به این لینک مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha