دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جلسات تدبر در قرآن
کد خبر: 3836081
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جلسات تدبر در قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانشگاه علوم پزشکی ایران به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه هر دو هفته یک بار جلسه آموزش تدبر در قرآن کریم با حضور یکی از اساتید برجسته قرآن را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران در آستانه عید سعید غدیر خم و در ادامه سلسله جلسات تدبر در قرآن کریم جلسه آموزش روخوانی و مفاهیم قرآن کریم را برگزار کرد.
این جلسه که با حضور پرشور دانشگاهیان علوم پزشکی ایران و در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ضمن تلاوت آیات یک تا 9 سوره مبارکه غافر به بیان مطالبی در مورد این آیات پرداخت.

دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جلسات تدبر در قرآن
وی گفت: در این آیات برخی از صفات خداوند ذکر شده و ضمن دعای ملائکه برای مؤمنین و درخواست بخشش و محافظت از ایشان توسط خداوند متعال بر وارد شدن مؤمنین و خانواده آن‌ها به بهشت تأکید شده است.
بحرالعلوم در بخشی دیگر از صحبت‌های خود افزود: قرآن کریم کتابی برای زندگی سعادتمندانه مؤمنان در دنیا و آخرت با شکوه و پر از نعمت است، به شرط آنکه از خواندن قرآن کریم، به عمل به دستورات قرآن کریم برسیم و از عبارات به اشارات و لطایف آن پی ببریم.

دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جلسات تدبر در قرآن
بر اساس این گزارش در این جلسه که هر دو هفته یک بار و در روزهای دوشنبه برگزار می‌شود، هر بار آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت و جلسه رفع اشکال روخوانی آن آیات و نیز نکات تدبری آن بیان می‌شود.

انتهای پیام 

captcha