عیدانه شبکه قرآن و معارف سیما در روز غدیر
کد خبر: 3836192
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

عیدانه شبکه قرآن و معارف سیما در روز غدیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما طی شب و روز عید سعید غدیر اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با فرارسیدن عیدالله الاکبر، شبکه قرآن و معارف سیما با تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌هایی در قالب‌های مختلف میهمان مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون خواهد بود.
«شمیم ولایت» عنوان ویژه این شبکه در شب و روز عید سعید غدیر است که با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین عظیمی و مدیحه‌سرایی مادحین اهل بیت(ع) از نجف اشرف به صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان خواهد شد.
«شمیم ولایت» در شب عید سعید غدیر خم از ساعت 21 به مدت 120 دقیقه و در روز عید غدیر خم در دو نوبت و در ساعت‌های 12 و 21 به مدت 60 دقیقه با اجرای سیدکمال هاشم‌زاده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
«ویژه‌برنامه عید سعید غدیر خم» نیز در روز عید در دو نوبت و در ساعت‌های 10:30 و 15 (هر برنامه به مدت 90 دقیقه) با حضور کارشناسان و میهمانان ویژه و بخش‌های مختلف از جمله کلام بزرگان، نماهنگ‌ها و کلیپ‌های ویژه عید و ... با اجرای مهدی صفری و مهدی آقابیکی به صورت زنده در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.
پوشش زنده مراسم پیاده‌روی «کاروان شادی» در روز عید بزرگ غدیر از که از حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به مسجد بزرگ جمکران ختم می‌شود نیز از دیگر تدارکات این شبکه در این روز است. این مراسم از ساعت 16:30 آغاز و تا قبل از اذان مغرب ادامه خواهد داشت.
مراسم «تجدید بیعت با امام زمان(عج)» با حضور حجت‌الاسلام میرزامحمدی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های این برنامه است.
گفت‌وگوی متفاوت حسن سلطانی، مجری معارفی تلویزیون با آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی درباره عید غدیر و فضیلت‌های امیرالمؤمنین علی(ع) با عنوان «ترنم دیدار» از ساعت 10 صبح روز عید غدیر پخش خواهد شد.
پوشش زنده مراسم «خطبه‌خوانی غدیر خم» از ساعت 13:30 و «دعای ندبه» با نوای مرتضی طاهری در ساعت 7:15، «سخنرانی علما» در ساعت 14:30 و «دعای توسل» با نوای مهدی میرداماد در ساعت 20:30 از دیگر برنامه‌هایی است که این شبکه در روز عید غدیر خم تدارک دیده است.
انتهای پیام

captcha