تحقق آرمان‌های انقلاب در سایه اقدامات کانون‌های مساجد
کد خبر: 3836934
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

تحقق آرمان‌های انقلاب در سایه اقدامات کانون‌های مساجد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کم‌نظیر است.

تحقق آرمان‌های والای انقلاب در سایه اقدامات کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید‌ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل کم‌نظیر است، گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، مولود نگاه فاخر و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد هستند که توانسته‌اند در طول حیات طیبه خود ثمرات و تأثیرگذاری شایان توجهی را در عرصه فرهنگ، هنر و اندیشه دینی جوانان داشته باشند.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حرکت فرهنگی و تربیتی کشور، تلاش ستودنی و ارزشمندی داشته است، افزود: کانون‌های مساجد اردبیل با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خدمات متنوع و نوینی را به مخاطبان و نسل جوان ارائه داده است.

مدیرکل ارشاد استان گفت: کانون‌های مساجد استان توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق و رصد مشکلات و تهاجم‌های فرهنگی گسترده دشمن و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در مساجد به احیای کارکرد‌های مغفول مانده مساجد همت گمارد و مساجد را مأمنی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز قرار دهد.

اسحاقی بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل کم‌نظیر هست و کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در زمینه‌های مختلف فرهنگی نشان از تلاش فعالان کانون‌های مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی است. کانون‌های مساجد استان با کسب توفیقات مختلف ملی و استانی پیشگام حرکت‌های جهادی، فرهنگی و تربیتی با استفاده از ابزار‌های نوین و شیوه‌های متنوع شده است که باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha