اسامی سخنرانان و مداحان حرم شاهچراغ(ع) در ايام محرم اعلام شد
کد خبر: 3838337
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

اسامی سخنرانان و مداحان حرم شاهچراغ(ع) در ايام محرم اعلام شد

گروه اجتماعی ـ همزمان با فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام مراسم‌های سوگواری همراه با سخنرانی مذهبی و مرثیه‌سرایی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مداحان مطرح كشوری و استانی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن محرم‌الحرام و ایام سوگواری شهادت سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، ویژه برنامه سخنرانی مذهبی و مرثیه‌سرایی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم‌های مذهبی هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب كشور برگزار می‌شوند.
سلامی با بیان اینكه در این مراسم‌ها از سخنرانان و مداحان مطرح كشوری و استانی استفاده خواهیم كرد، گفت: طی این ایام حجج اسلام جاوید و ملک‌مکان در این حرم مطهر به سخنرانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: مداحان این ایام نیز کاظم محمدی، سید عباس انجوی، امیر یقطین، نجف روستا، علی حسین‌زاده، هاشم عبدالرحیم زادگان، حاج سعید خائف پناه، حسن جوکار، سید ابراهیم طاهریان، جعفر علیزاده، هادی آسیابان، محسن رسولی، مجتبی نادری‌زاده و احمد بهادری هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در پایان، اقشار مختلف مردم و عاشقان خاندان عصمت و طهارت را جهت حضور در این مراسم‌های معنوی دعوت كرد.
انتهای پیام

captcha