امام‌حسین(ع) از تمام مواهب دنیا برای حفظ دین خدا گذشت
کد خبر: 3840683
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

امام‌حسین(ع) از تمام مواهب دنیا برای حفظ دین خدا گذشت

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه گفت: خدای متعال فرمودند که من خون بهای حسین(ع) هستم چراکه امام‌حسین(ع) از تمامی مواهب دنیایی برای حفظ دین خدا گذشت.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 16 شهریور در جمع فرماندهان و پرسنل قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: مبنای قیام امام‌حسین(ع) و انقلاب ایشان تثبیت امر به معروف و نهی از منکر بود دو واجبی که در حکومت یزیدی دچار کم‌رنگی شده بود.
وی افزود: در روایات معتبر داریم شب‌های جمعه فوج فوج ملائکه مقرب برای زیارت قبر مطهر حضرت در تردد هستند و این عظمت را هیچ امام و پیامبری دارا نیستند.
آیت‌الله علما گفت: امام‌حسین(ع) علیه استکبار زمان خود قیام کردند و این حرکت را به توکل برخدا انجام دادند زیرا توکل بر خدا و تنها از خداوند متعال یاری خواستن باعث ثبات در عقیده و سخن می‌شود یعنی دقیقاً همان رفتار و حرکتی که امام راحل در برابر استکبار انجام داد و امروز شاهد این اندیشه نورانی توسط مقام معظم رهبری هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خدای متعال فرمودند که من خون بهای حسین(ع) هستم چراکه امام‌حسین(ع) از تمامی مواهب دنیایی برای حفظ دین خدا گذشت.
امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امام‌حسین(ع) زنده است و تا قیامت این عظمت پایدار و رنده خواهد بود.
انتهای پیام

captcha